torsdag 24. september 2009

Forandring fryder...


Må berre dele litt flere nyinnkjøp med dere :) Er igrunn litt småskeptisk til å bestille interiør usett, men desse gardinene var absolutt ett kupp!!! fannt dei blant tilbudsvarene hos Ellos, køpte dem også i 3 andre farger, blant annet tåkeblå til soverommet :) Kjempefornøgd :)

Desse 2 stooore lerretsbildene (1x1m!) he ej faktisk arvet fra min mor å ikke kjøpt :) Er ikkje lenger enn ett års tid siden hun køpte dei, men sida dei no he flytta inn i ny funkis leilighet passet dei ikkje inn meinte ho...til min store glede :) Viser ikkje så godt her, men fargen på rammen rundt er dus lilla (kan nesten se grå ut alt etter lyset) og kantene på blomsterbladene er 3 dimensjonale :) elsk elsk elsk :)

4 kommentarer:

Beate, A Brighter Day sa...

Der er du, gitt! Så bra at du er tilbake :) Begynte virkelig å tro at du sluttet blogginga nesten like fort som du startet :O

Men heldigvis, det var "bare" et pc-problem. Så fine gardiner. Og heldig du som fikk bildene hos mammaen din :) Alltid greit når andre skal kvitte seg med sånt.

Ha en herlig dag! Hyggelig at du er med på give away hos meg, forresten :)

Klem

Beate, A Brighter Day sa...

Gratulerer med å ha vunnet en trøstepremie på min give away! Artig at du ble trukket ut :)

Du kan sende adressen din på min mail beatemoe@gmail.com, så skal premien være på vei så snart som mulig :)

Ha en super kveld! Klem

LinKaPia's Lille Hjørne... sa...

Hehe...neida, bli nok i blogglandia heretter :)
Veldi greitt når folk ska kvitte sej me fine ting...Mine gamle bilder ble sendt videre til svigerinnen min...so d vart vinn vinn :)Kjempegøy at ej vart en av de heldige da :D spennande :) Adressen er sendt...
Ha en super kveld du også!Klem :)

Min stil sa...

Heisan du og takk for koselig kommentar. De gardinene var jo kjempefine.
Ønsker deg god helg.Klæm Susanne